Re: Xerox Phaser 6250 DP używana do domu - opinie.

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 00:40:55 MET

Irokez pisze:
> Witam.

> atrament definitywnie odpada, absolutnie nie wchodzi w grę, proszę nie
> proponować kompletnie niczego co ma tusz.
> Przy moim "harmonogramie" uzywania koloru koszt wydruku jednej kartki
> równa się kosztowi nowego kompletu tuszów czyli drożej od całego
> sprzętu. Równie dobrze mógłbym kupić drukarke, wydrukować strone a
> następnie momentalnie ja wyrzucić na smietnik.

A czy widziałeś wydruk z drukarki np Xerox Phaser 8400N? Drukarka na
tusz stały, może drukarka tego typu by Ci odpowiadała? Tusze są drogie,
ale nie wysychają, bo są jako ciało stałe. W sumie widziałem jak działa
w mojej poprzedniej firmie - miała jedną wadę, wydruk zawsze był
błyszczący. W tej drukarce jedyne co się wymieniało to tusze i bęben
olejowy co około 30000 stron. A tusze się fajnie wkłada - każdy tusz ma
inny kształt i trzeba włożyć w odpowiednie miejsce.