Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: Eryk <toniejestprawdziwy_at_mail.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 20:38:02 MET

> Widocznie czytujemy inne fora. Z moich obserwacji wynika, że są to (obok
> niesławnej serii 11) najbardziej awaryjne dyski na rynku. Co nie przeczy
> temu, że u Ciebie i wielu innych mogą działać poprawnie.

U mnie na podkręconym E8400 na płycie P5B Deluxe* ten Seagate zaczął szybko
tracić na wartości (według HDD Health czy czegoś podobnego). Wyczytałem
gdzieś, że nie lubi wahań w zasilaniu więc przełączyłem go do zestawu, który
chodził bez podkręceń i był ogólnie mało obciążony i o dziwo informacje o
dysku zaczęły się poprawiać w miarę upływu czasu. Czyli chyba rzeczywiście
potrzebuje stabilności i delikatności. :-)

Pzdr
Eryk

*przez te wahania napięć płytę wymieniłem na P5Q Pro.