Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 17:31:38 MET

On 2009-12-02 20:05:24 +0100, "kamil" <kamil@spam.com> said:

> W testach wypadaja podobnie, ale moze ktos mial z nimi do czynienia albo
> slyszal o jakichs masowych problemach z ktoryms modelem?

Barracudy 7200.12 są ok - u paru znajomych chodzą od jakiegoś czasu, na
wszelakich forumach mają głównie dobre opinie, sam kupiłem i cóż mogę
powiedzieć - działa, transfery ok, co do głośności - w średniogłośnym
pececie stojącym pod biurkiem siedząc przy monitorze dysku nie słychać
wcale. Rozważałem jeszcze Caviara Black, ale że był z 50 zł droższy i
poza lepszym PR nie oferował nic więcej, to wziąłem Seagate.

--
Pozdrawiam
de Fresz