[lekko OT] Telewizor w roli monitora

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 13:23:46 MET

Od pewnego czasu noszę się z zakupem tv, które by mi zastąpiło w pewnej
części monitor.

Planowane zastosowania to w głównej mierze filmy (DivX i DVD) i trochę
giercowania. Trochę się bujałem po sklepach, trochę czytałem w sieci, ale
nie mogę wyczaić jak to jest z niektórymi rzeczami ;) Jakby ktoś zechciał
skomentować...

1. podłączając komputer z monitorem o rozdziałce niższej niż TV, obraz mi
się przeskaluje, czy rozdzielczość się zmieni? (załóżmy sytację dla laptopa
z wyjściem HDMI)
2. czy rozdziałka fullHD pozwoli swobodnie korzystać z komputera w
zastosowaniach komputerowych (w sensie commander itd)? Założenia - ok 40
cali, jakieś 4 metry odległości.
3. Zakładając zastosowania - filmy i czasem gry - sugerujecie skłonić się
ku plaźmie czy LCD? Załóżmy, że prąd nie ma znaczenia, chodzi mi bardziej o
jakość obrazu i smużenie - bo się tyle uczytałem na ten temat że sam już
nie wiem :] Da się na plazmie zagrać w jakąś strzelankę?

--
Kapsel
  http://kapselek.net