Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: Hals <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 21:41:35 MET

> tydzien temu do serwisu poszedl
> ja juz z seagate stycznosci nie chce miec
> obecnie ta firma to niezla loteria

Przyznaję że i ja miałem problemy - "nowy" Seagate dysk po reklamacji padł
po niedługim czasie.
Ale miałem też problemy z WD - niecały miesiąc po wymianie.
Samsung - te już dłużej wytrzymywały.
Sporo dysków przeszło mi przez ręce - ale statystycznie więcej na ten temat
mają do powiedzenia serwianci (obsługujący reklamacje) niż ktoś kto miał
zaledwie 30-40 dysków.
Moje rozwiązanie:
- nie przywiązywać się do dysków :-)
- robić backupy
- brać pod uwagę długość gwarancji
- kupować dyski firm, których reklamacje przyjmują oddziały w PL.
Miałem sporo problemów ze znalezieniem gwaranta WD - ale okazało się że mogę
go wysłać na gwarancję do przedstawiciela w PL, po tym jak zlikwidowano
hurtownię APOLLO w Krakowie.

Pozdr. Hals.