Re: poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 19:12:36 MET

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości
news:hf3avc$e30$1@inews.gazeta.pl...

> Najpierw to nich powie jaką ma wtyczke od dostawcy internetowego.
> Jak RJ 45 - to musi szukać w routerach tzw LAN./cable

tak, to jest rj45

> z jednej strony jest na tyle mądry ze potrafi napisać na grupy newsowe, a
> z drugiej jak kompletnie nie kuma tematu routerów to i tak se moze nie
> poradzić.

no na grupy udało mi się wejść, a - tak jak piszesz - routery mnie
przerastają.

> zmiany klas adresowych, klonowanie macka, ssid, WPA, samo logowanie przez
> www do tego rutera, WIEC nie ma prostego routera, w kazdym bedzie
> musiał skonfigurować te same rzeczy bez wzgledu na marke....

a jak wygląda z grubsza prcedura?
od czego zaczynam?

mój dostawca internetu ma adres karty sieciowej komutera.
musze najpierw zgłosić zmianę adresu, i podać zamiast adresu komputera teraz
adres routera?
i co dalej? czy too już wystarczy, po zgłoszeniu adresu routera ze do niego
podłączę komp stacjonarny oraz do niego podłaczą się laptopy?

to już koniec czy jest jeszcze coś do robiebia?