Re: komputer za 1000pln

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 23:08:45 MET

dos4fl pisze:

> jesli ktos szuka taniego komputera - szczerze polecam cos w tym typie;
> wszystko z allegro, niby na gwarancji i nowe, mam nadzieje ze nie od
> krzakow..

Ogolnie to wszystko spoko ALE zasilacz jesli mialbyc mocno budzetowy to
dalbym Fortron 400W (pewny, utrzymuje napiecia i nie spali polowy kompa)
a ten Modecom Feel to lipa, karte zamiast 9600GSO mogles kupic 8800GS
ale roznica w wydajnosci nie jest az tak duza, tej plyty co podales nie
znam ale jakis Gigabyte na P31 bylby calkiem ok.

--
Pozdrawiam,
Maciek