Re: Tusze: oryginalne i zamienniki

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 23:00:35 MET

budda jest autorem poniższej notatki:

> Jak to jest z tymi tuszami nieoryginalnymi/napełnianymi? Jedni twierdzą,
> że znacznie pogarszają jakość druku.

jak się trafi. często różnią się kolorem, na tyle, że to widać.
ActiveJety do mojego Cannona dają radę, ale naciąłem się na jakichś
innych z psami na pudełku, nawet nie pamiętam nazwy. odpornością na
blaknięcie albo ścieranie też się mogą różnić.

> Czytałem, że w nowszych drukarkach producenci montują systemy nie
> pozwalające na korzystanie z nieoryginalnych tuszy. Czy Canon też to
> robi

nie we wszystkich modelach, ale tak.

a w ogóle: o Ty żyjesz ;)

--