Re: Czy MoBo i grafika są parą?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 09:27:25 MET

Był 30 listopad (poniedziałek), gdy o godzinie 9:11 *RadoslawF* w pocie
czoła naskrobał(a):

> Ciekawy jestem co powstrzymuje cię przed wyjęciem tej
> karty i włączeniem komputera ?
zrobiłem to i .... płyta milczy.

> Płyta będzie dalej milczeć
> zachodzi podejrzenie że też nie jest sprawna, zacznie
> alarmować, wiesz co musisz dokupić.
jeszcze pożyczę od kumpla kartę, by mieć pewność, że i płyta i karta i
ch...wie co jeszcze!

> A jakbyś jeszcze palcem sprawdził jak lekko chodzi ten
> wiatrak było by wiadomo czy to brak jego pracy uszkodził
> kartę czy może na karcie padło zasilanie.
wiatrak lekko się obraca, ale czy to zasilanie to wątpię. Karta po kilku
minutach się robi ciepła.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2009-11-30 09:20:26