Czy MoBo i grafika są parą?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 08:47:55 MET

Włączyłem komputer i czarny ekran. Wiatraki startują, nie ma żadnego
dźwięku o błędzie. Jedynie co mnie zaniepokoiło to to, że wiatrak na
karcie graficznej (BFG GTX260) się nie kręci, a karta z czasem się robi
ciepła. Czy to mogła się "spalić" grafika przez zatarcie wentylatora?
Wcześniej nie było objawów w postaci artefaktów (w grach) lub innych
defektów obrazów. Sprawdziłem moduły pamięci są OK. Zasilacz, płytę też
wykluczam, gdyż nie było żadnego przepięcia. Czy rzeczywiście może to
być awaria karty? Chociaż z drugiej strony brak sygnału z MoBo nawet
przy braku karty graficznej może sugerować, że to płyta (Gigabyte
(MA790FX)?

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2009-11-30 08:43:07