Re: Prosba o ocene zestawu z marketu

Autor: Mariusz <spam.robots_at_mniam.com>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 00:17:31 MET

Maciej Browarczyk pisze:
> JoteR pisze:

> procek - Dual Core E6300 - 255zl
> plyta - Gigabyte P31-ES3G - 185zl
> ram - 2x2GB Goodram - 269zl
> dysk - Samsung 500GB - 205zl
> grafa - Palit 9600GT 512 DDR3 - 269zl
> nagrywarka DVD - Samsung - 110zl
> obudowa - Antec Three Hundred - 269zl
> zasilacz - Corsair 400W - 190zl
> OS - Vista Premium 32/64bit w zaleznosci od potrzeb - 315zl
>
> daje to razem 1798zl, mozna oczywiscie kupic tanszy zasilacz
> (glosniejszy za 150zl Fortron 400W, mozna obudowe duzo tansza ale akurat
> [...]

Dziekuje za szczegolowa konfiguracje. Od siebie dodam: te wspolczesne
oznaczenia komponentow wiele mi nie mowia i bez lektury testow,
benchmarkow, opinii uzytkownikow pozostana tajemniczymi symbolami. Moge
wyslac e-mail z pytaniem o bardziej szczegolowa konfiguracje do dzialu
sprzedazy tej sieci sklepow, ale cos watpie ze dostane odpowiedz.
Najwazniejsza to solidna plyta glowna, w koncu to podstawa, a czasem
potrafi trafic sie kniot, ktoremu nawet zmiana BIOSu nie pomoze. Co do
zasilacza - najlepiej gdybym nie musial modyfikowac go Papstem, bo to
ingerencja w sprzet oznaczajaca utrwate gwarancji, wiec gotow jestem
zaplacic wiecej za cichy i z zapasem mocy. Co do wygladu obudowy nie
przywiazuje totalnie wagi - moze byc to klasyczna biala skrzynia, chocby
taka jak obecnie posiadana Enlight. Ilosc pamieci warunkuje system. 32
bitowy Windows 7 niech ma do dyspozycji 3 GB. Wiecej Ghz procesora
wystarczy na dluzej, a podkrecania raczej nie zamierzam, zwlaszcza ze
planuje miec wentylator na 5V, o ile temperatura pozwoli. Co do monitora
- Samsung przynajmniej kiedys slynal z dobrej jakosci produktow
elektronicznych, gorzej z urzadzeniami zawierajacymi mechanike, jak
napedy optyczne, wiec moglbym przy nim pozostac..

Pozdrawiam,

--
Mariusz