Re: Prosba o ocene zestawu z marketu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 23:33:48 MET

"Maciej Browarczyk" napisał:

> procek - Dual Core E6300 - 255zl
> plyta - Gigabyte P31-ES3G - 185zl
> ram - 2x2GB Goodram - 269zl
> dysk - Samsung 500GB - 205zl
> grafa - Palit 9600GT 512 DDR3 - 269zl
> nagrywarka DVD - Samsung - 110zl
> obudowa - Antec Three Hundred - 269zl
> zasilacz - Corsair 400W - 190zl

Najtańszy Gigabyte, Goodram czy Palit - to jest ta przewaga jakościowa nad
sprzętem z marketu? ;->

> OS - Vista Premium 32/64bit w zaleznosci od potrzeb - 315zl

Dlaczego Vista, a nie Windows 7 HP (taki jest w zestawie)? Bo droższy i cała
kalkulacja by się posypała? ;->

> daje to razem 1798zl,

Ciekawy masz kalkulator, bo mnie wyszło 2067 zł. Sprawdź tę kalkulację
jeszcze raz. Bo powyższa konfiguracja, z zupełnie zbędnym dodatkowym 1 GiB,
spadowym systemem operacyjnym, przewymiarowaną kartą graficzną i obudową
(wysadzaną chyba diamentami?) za to bez monitora, klawiatury i myszy nijak
nie wytrzymuje konkurencji cenowej z owym "zestawem z marketu", za to budzi
poważne wątpliwości co do jakości podzespołów (wyjąwszy zasilacz).

JoteR

JoteR