Cze¶æ

Autor: quish <quish_at_interia.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 22:04:01 MET

Cze¶æ!
Napisa³em mu ¿eby sobie przesta³ robiæ jaja. Z tym pe³nomocnictwem to
nie tak prosto -przed s±dem pe³nomocnikiem mo¿e byæ zdaje siê tylko
prawnik, a na tak± zabawê mnie nie staæ. Nie bardzo mam czas na
cokolwiek, na dok³adkê jeste¶my chorzy (ja i Kacper) - niby tylko
katar,ale bardzo upierdliwy. Ja na dok³adkê mam bardzo niskie ci¶nienie
szczególnie wieczorem i siê wtedy fatalnie czujê.Jak bêdê mia³ czas to
zadzwoniê do po³udnia ze szko³y, przy Kacprze rozmawiaæ siê nie da bo
zaraz piszczy.
Pozdrowienia od wszystkich
£ukasz