Re: MSI WIND, ASUS Eee czy SAMSUNG NC10

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 21:59:29 MET

> W zasadzie nie widuje się wciąż *prawdziwych* użytkowników
> netbooków, wyciągających je z torby podczas jakichś spotkań,
> czy to biznesowych, czy towarzyskich.

O kurcze, a ja używam swojego i w pracy i po pracy.
Muszę głupio wyglądać ;-)

Co do 8.9" - akurat Eee901 ma bardzo wąską ramką matrycy i ten sprzęt jest
naprawdę mniejszy od innych z taką samą wielkością wyświetlacza.
Dzięki temu mieści się do bocznej kieszeni bojówek ;-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327