Re: kto laduje najwiecej toneru do startowych ?

Autor: Tajan <tajan_at_interia.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 14:45:54 MET

Użytkownik "murtaugh" <murtaugh@prokonto.pl> napisał w wiadomości
news:here7f$soa$1@achot.icm.edu.pl...
> no patrze sobie na ceneo i do mojej drukarki kaseta z tonerem
> kosztuje 340 pln (2000 kartek + koszt wysylki i brak zamiennikow).
> wymyslilem, ze moze przy tej cenie w okolicy 350-360 pln da sie
> kupic jakas nowa drukareczke laserowa z kaseta startowa, ktora
> tez starczy na jakis czas ... czy znacie moze jakiegos producenta,
> ktory sprzedaje nowe drukarki w zblizonej cenie i jest w nich
> kaseta startowa, ktora ma sporo toneru lub daje sie uzupelniac ?

Ja kupiłem Lexmark E120 za 270 zł (w tym kaseta startowa na 600 stron). A
następnie na Allegro dosypkę toneru na 3000 stron za 35 zł z przesyłką. Na
moje potrzeby (głównie wydruki tekstowe) wystarczająco dobre rozwiązanie.
Drukarka wprawdzie nie ma najlepszych opinii, ale moja jak na razie pracuje
bezawaryjnie. Niedługo będę zamawiał drugą dosypkę.

Tajan