Re: sterowniki-nie daję sobie rady

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 28 Nov 2009 - 15:59:33 MET

Dnia 28.11.2009, Tomek napisał(a):

> 1. Są dwa sterowniki do instalacji w WinXP (ściślej
> okrojonej wersjo - MX7 i Win2000 (dwa systemy).
[...]
> Mikroukład płyty głównej nVIDIA nForce2 Ultra 400
> Karta dźwiękowa nVIDIA MCP2 - Audio Codec Interface
> Karta wideo NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
[...]

www.nvidia.com

> 2. Czy wiecie gdzie może być bateria podtrzymująca zasilanie
> BIOS? Ta bateria mi pada i nie wiem gdzie i jak ustawiać te mnożniki;.
> Płyta powinna być widoczna z linku:
> http://dantoma.wrzuta.pl/obraz/4kYChUdq8fk/plyta1
> Gdzie ta bateria jest włożona????

Na tej fotce nie widać (przynajmniej ja nie mogę znaleźć).
IMO schowała się pod taśmą IDE (tą płaską, żółtą). Bateria jest dość spora
i ciężko jej nie znaleźć. Jak nie wiesz jak wygląda to wyszukaj w Google
zdjęć po haśle 'cr2032'.

> 3. Możecie mnie podprowadzić jak poustawiać te mnożnoiki
> czy taktowania, aby wykorzystać możliwosci płyty, pamięci i procesora?

A płyta w ogóle na to pozwala? ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/