Re: Podlaczenie LCD do netbooka (HDMI > DVI)???

Autor: Baranek <baranek_at_home.invalid>
Data: Sat 28 Nov 2009 - 11:16:02 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 08:29:29 +0100, quent napisał(a):

> Użytkownik "Baranek" <baranek@home.invalid> napisał w wiadomości
>
> Oczywiscie, ze maja.

Czy tą liczbą mnogą chciałeś podkreslić, że HDMI będę miał w każdym Dellu
Mini 10 bez względu na kolor obudowy? ;-)
Na wszelki wypadek zajrzałem do Komputronika i w dziale "netbooki"
znalazłem 53 fiszki, w tym 2 z napisem HDMI. Były przylepione do bardzo
klasycznych netbooków z ekranami 11,6 i 12,1 cala. :-)
Ja wiem, że wszyscy chcą je sprzedawać i kupować i w zasadzie to one prawie
już są, ale jeszcze nie przyszła ich pora... (może jutro)

> Poza tym nie podejrzewam Kuby o to, ze nie odroznilby dsub od hdmi :-)

Ja też nie. Chciałem mu tylko zwrócić uwagę, że koncepcja, która mu się
wstępnie spodobała, ma feler techniczny w innym miejscu niż się tego
spodziewa.

Pozdrawiam

Baranek