Re: WD Green Power w praktyce

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 18:00:47 MET

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:heot1i$odk$1@inews.gazeta.pl...

> szukalem dysku do htpc + na serwer plikow
> (kino domowe, torrent, emule, ...),
> ktory czesto bedzie chodzil calymi dniami;
>
> czyli wd greenpower to zly wybor do takich zastosowan?

Nie jestem przekonany. Sama aparatura sieciowa (ruter, modem i tp rzeczy)
same z siebie pobiera conajmniej 15W, a często wiecej. Więc te pojedyncze
waty ewentualnie zaoszczędzone (moim zdaniem nie, ale nawet gdyby) na
zielonym dysku to nie jest dużo. Po drugie widziałęm rózne NAS-y uzbrajane w
hdd przez producentów, ale nigdy nie były to dyski zielone. A po trzecie
gdyby ta zieleń była taka super, to napewno byłaby w ofercie innych
producentów, nie tylko WD. Czuję tu jakiś zielony smrodek.