Re: kamera wifi na baterie?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 15:08:43 MET

On Fri, 27 Nov 2009 12:42:31 +0100, Tom <tomek.sa0@op.pl> wrote:

>Witam, czy spotkal sie ktos z kamerka internetowa na baterie, dostepna
>przez wifi?
>pomjam czas jaki by wytrzymala

Ja się spotkałem. Z moją samoróbką. Kamerka Linksys-a z zasilaniem 5V
bez problemu pracowała na żelowym 6V akumulatorze coś 6-8 Ah. Po
naładownaiu akumulatora dawało to kilkanaście godzin ciągłej pracy -
jeśli używało sie detekcji ruchu to nawet dłużej. Zabudowane toto było
w miejscu które trzeba było monitorować a nie można b?ło w żaden
sposób podciągać prądu. Po zaniku sygnału pracownik zmieniał
akumulator na naładowany a rozładowany szedł w ładowarkę. Potem - gdy
już nie było to potrzebne - stało w jednym biurze w segregatorze.
Obiektyw kamery akurat pasował do otworu segregatora i nei wyróżniał
się na półce. Dzięki temu ustaliliśmy kto wydzwania poza godzinami
pracy na seksparty. ;-)

Zdrówko