wysyp tego sprzetu - N130

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 13:21:46 MET

smasung n130
skad tego sprzetu tyle na allegro? co jest powodem takiego wysypu?
ludzie zarabiają spieniężając ten komputer kupiony wraz z internetem
"99pln*24mce"?
czy sprzedaja bo jest tak kiepski, ma jakieś wady?
jaka jest jakość tego komputera? specyfikacja (procesor, pamięć, waga) jest
dostępna, ale jakie są opinie o tym komputerze?
zły czy dobry, dlaczego tak ludzie się tego wyzbywają?
jak wypada porównanie go do poprzedniego najpopularniejszego samsunga nc10
albo asusa 1000h?

a sama promocja "internet99pln*24mce i komputer gratis"... czy to dobry
sposób nabycia netbooka?
powiedzmy, że nie mam internetu, i mam wybór:
1. podpisać umowę na kablówkę z internetem (40pln wzwyż zależnie od
przesyłu) i kupować mały komputer
2. albo w erze wziasc internet na 2 lata po 99pln i komputer gratis
czy "2" to dobry sposób nabycia netbooka?