Re: Podlaczenie LCD do netbooka (HDMI > DVI)???

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 13:01:57 MET

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:heo2u3$22h9$1@news2.ipartners.pl...
> "koszmarne zaklocenia" - mozesz przyblizyc ten termin w praktyce ?

Kabel HDMI 3m marki NoName za 19zł w trybie 720p (1280x720x60Hz) działa
bardzo dobrze (karta matrox millenium G450) na plaźmie 42". W trybie 1080p
nie udało mi się uzyskać stabilnego obrazu, latają czerwone pionowe
kreseczki, z tym, że nie wiem czy to wina kabla czy telewizora. Kumpel
testował ten kabel i na kompie z karta Leadek Winfast z wyjściem DVI i TV
Sharp 37" uzyskła bez problemu 1080p.
W sumie to w instrukcji do Panasłonika napisali, że HDMI nie nadaje się do
komputera. :-)