Re: karta PCI (kontroler) do skanera Mustek 600 IIN potrzebna

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:08:34 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 02:19:09 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> Ma zasilanie bezposrednio 230v, w srodku ma zasilacz. Niestety wymaga
> SCSI i to jakies starej wersji. Wlasnie dla niego trzymam jeszcze
> starego kompa z nieodzalowana ISA;-)

Z dołu/tyłu jest moduł przykręcany na 4 śrubki. Na tylnej ściance tego
modułu jest gniazdo szufladowe 26 pinów. Moduł jest podłączony w środku do
reszty dwoma wiązkami na wtykach i nie ma na jego płytce zasilacza. I na
tym koniec, żadnych innych gniazd czy drutów. Ten moduł musi być wymienny i
różny w różnych wykonaniach skanera. W moim zasilanie jest z karty a w
twoim z sieci. Zresztą pisze u mnie na naklejce - Input DC 5V 1,5A 12V
0,5A.

--
Jacek