Re: 333 godziny miesiecznie.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 22:52:43 MET

Dnia Thu, 26 Nov 2009 22:34:56 +0100, ±ćęłń󶿼 napisał(a):

> Szukam jakiego¶ info o dyskach Caviar konkretnie WD5000AAKB czy WD podaje dla nich dopuszczalny miesięczny POT (Power on Time).
> Dostawca wstawił taki dysk do sprzętu pracuj±cego 7/24 i dysk na moje ucho rzęzi po roku, szukam punktu zaczepienia dla wymiany
> gwarancyjnej.
> Serwisantowi "nic nie rzęzi" jak wiadomo.....
> JaC

Nie ma czego¶ takiego jak "dopuszczalny POT", to wymysł marketoidów
próbuj±cych zróżnicować rynek dysków twardych. Co więcej, dyski stale
wł±czone żyj± dłużej od tych regularnie wył±czanych. Hint: dopuszczalna
wielko¶ć parametru "Start/Stop Count" oraz "Load cycle count" podawana
przez producenta.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmień px na pl/