Niezła karta graficzna - cicha i i o niedużej mocy pobieranej - jaka?

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 19:45:21 MET

Wiem, że pytanie nudne, ale nie jestem na bieżąco.

Marzy mi się wymiana mojego GF 7600 GT na coś gdzieś tak 3x szybszego.

Jest jednak "ale": ma spełnić kilka wymogów.

1. W trybie 2D ma nie pożerać dużo mocy oraz MA BYĆ CICHA, najlepiej z
wyłaczonym wiatrakiem.
2. Mu umieć zastosować jakiś tryb 2.5D - do obsługi AERO w nowym Windowsie7
(który planuję dopiero kupić).
3. W trybie 3D niech nie pożera więcej niż około 100W mocy.

Myślałem o kartach pasywnych, ale możliwe, że na razie na rynku może nie być
takiego modelu niech więc ma już ten wiatrak - ale niech on będzie mądrze
sterowany.

Czy warto rozważać kartę z pamięcią 1 GB? 512 MB nie wystarczy?

MN