Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 13:14:43 MET

Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisał w
wiadomości news:he8ab5$2s1$1@news.onet.pl...
> do HP myslalem ze mam poprostu pecha, a tu widac ze jednak nie tylko ja,
> mimo ze mam pare
> za to Toshibe mam pare lat i zero problemu, nawet system smiga XP, pieknie
> sie zgralo i nigdy nie mialem problemu
> Toshiba satellite Pro

Z kolei ja mam HP prywatnego i Toshibę słuzbowego w tej samej cenie i
użyteczności
(ok 3.000pln)
(sam wybierałem)

i takie zauważone +/-

HP po trzech latach
- poszedł wtyk od zasilacza (nie gniazdo), czyli awaria jest.

+dobry wyświetlacz (kąty i barwy)
+po prawie trzech latach aku trzyma 2 godziny
+po dwóch miesiącach wyłączenia, można pracować (małe samorozładowanie).
wyjazd zagraniczny;).
+ zatrzask zamykajÄ…cy.
+ do tej pory działa jak nalezy

Toshiba

+ przez rok użytkowania nie poszedł wtyk ani gniazdo
+do tej pory działa jak należy

- fatalny wyświetlacz (kąty!!!)
-po roku trzyma 1,5 godziny
- katastrofalne samorozładowanie po miesiącu nie da się włączyć!!!
-brak zatrasku zamykajÄ…cego
dla mnie by się przydał bo dokumenty znajduję w lapsie:), a powinno ich tam
nie być.

Artur(m)

Nie dodam ze HP z XP rusza żwawo, a Toshiba z Vistą wlecze się jak mół
(oczywiście chodzi mi o start) bo to inna sprawa.