Re: Canon Pixma iP4500 - problem z wydrukiem i kartridżami

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 11:46:11 MET

Marx pisze:
> [...]

W canonie, wystarczy obrócić sobie pojemnik i nakapać tuszu :) W mp110 w
ostatnich miesiącach życia do kadridża czarnego, któy ma rzekomo 5ml
wchodziło mi 20 :)

vcore pisze:

> Ja widziałem na allegro coś takiego jak system stałego zasilania, opłaca
> się w to zainwestować? Chociaż oszczędnościowo to daje podobne rezultaty
> jak dolewanie, z tym że nie trzeba sie brudzić, ani ciągle monitorować
> ilości tuszu w kartridżach, a jedynie butelkach

Opłaca się, ale nie jest to znou super proste do zainstalowania, a jak
cos pójdzie nie tak, to powódź z tuszu gotowa. Póki co uzupełniam tusze,
choć pojemniki do CISS już mam.