Re: Czy jestem skazany na matryce TN?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 10:54:31 MET

Proces Q <no@spam.pl> zwrócił błąd:

> swoja droga - widziales starego colina czy quake2 na tym cPVA?
> nie wiem jak Tobie, ale mi przeszkadzaja sprzetowe ghost-cars'y :)
>
> cPVA to fajny ekran, ale podczas szybkich "scen"
> nastepuje masakryczna pikselioza...

Do tego jest system kompensacji, który w jednym monitorze będzie (mniej
więcej) dobry a w drugim nie, przy tym samym panelu. Akurat wymienione
samsungi są pod tym względem takie sobie, poza tym ten niby 8 ms ma
średnio 20 ms a max powyżej 70 ms. Stąd ten ghosting jest całkiem
zauważalny.

Dosyć dobrze radzą sobie monitory HP LP2475W czu Dell U2410, używam tego
ostatniego. Wg. testu w trybie dla graczy ma max. 20 ms lag, do tego
całkiem dobrze niweluje lag. Jednak na TN byłoby jeszcze lepiej, więc
albo rybki albo akwarium.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8