Re: RAID 10

Autor: Bartosz <sethiel_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 11:10:11 MET

hmm, ale ja napisalem ze mam 3 dysk i chce dokupic 3 kolejne co daje w
sumie 3 + 3 = 6 dyskow

i godze sie z tym ze 3 z tych dyskow beda 500 gb widzianymi przez
macierz jako 250 gb, wiec tak jakbym mial 6 dyskow 250 gb

na prawde ciesze sie z wszystkich odpowiedzi ale nie bardzo one byly
zgodne z zalozeniami.

tylko zastanawiam sie jak je ulozyc aby byla najszybsza wydajnosc
jesli chodzi o ilosc danych na sekunde zapisywanych oraz
bezpieczenstwo - czyli wypada jeden badz dwa a wszystko dalej dziala
dopoki serwis nie przysle nowych

S.