Re: Jaki NAS do niewielkiego biura

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 09:32:22 MET

On Wed, 25 Nov 2009 09:13:39 +0100, Piotr Rezmer
<piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:

>Sam nie mam ale kolega posiada. Z niedogodności wiem, że nie obsługuje
>trybu JBOD, popytam się kolegi jak wygląda kwestia migracji na różne
>poziomy raid.
>To co mi się osobiście nie podoba to design obudowy, jakiś taki dziwny :)

JBOD mi akurat niepotrzebny. Przebudowa czy zmian poziomu RAID też w
sumie nie problem bo jak będę wymienił dyski to dane poleca na backup
gdzie indziej i tyle. Design to sprawa w ogóle nie ważna - nei będzie
to stało na widoku a raczej na półce w małej szafce rackowej. ;-)

Zdrówko