Re: HD4850 i tryby 2D/3D

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 02:22:00 MET

Norbert pisze:
> http://gpuz.techpowerup.com/09/11/23/arr.png
> No i teraz nie wiem czy ta karta pracuje w trybie 2D czy 3D. Jesli nie
> pracuje w 2D to jak ja do tego zmusic? Czy w trybie 2D bedzie miec mniejsza
> czestotliwosc? Jak to osiagnac?
Przełącz się na 2gą zakładkę "sensors" - tam masz podaną aktualną
częstotliwość (bo ta z pierwszej to tylko "parametr fabryczny") -
zobaczysz też wykres jak ona się zmienia w trakcie pracy.
Np karta HD4350, stary driver catalyst 9.4:
http://gpuz.techpowerup.com/09/11/23/bc8.png
a na zakładce sensors widać ze zegar skacze od 110MHz do 600MHz nominalnych:
http://gpuz.techpowerup.com/09/11/23/fp9.png