Re: Problem z ASRock K7S41GX i grafika

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 21:36:13 MET

Użytkownik "problematyczny" <problem@mam.net> napisał w wiadomości
news:hedogr$t3i$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Kolega ma w biurze komputer na takiej płycie, korzystał ze zintegrowanej karty
> graficznej, ale Windows zaczął mu trzaskać niebieskie ekrany raz po razie.
> Wsadziłem tam jakąś starą kartę AGP S3 i niebieskie ekrany zniknęły, jak ręką
> odjął. Niestety nawet w biurze taka karta potrafi spowolnić pracę, więc za
> 20zł kupiłem mu na Allegro GeForce4 MX440 i po włożeniu jej komputer od razu
> staje po minucie od włączenia! Na innym komputerze ten GeForce działa, a tutaj
> nic nie pomaga, nawet nie da się odpalić żadnego systemu LiveCD. O co tu
> [...]

W większości płyt Asrock pod socket 462 wystepował problem z kondensatorami,
wysychały/traciły swoją pojemność z biegiem czasu dlatego, że producent ASUS
zaoszczedził na jakości tych podzespołów. Nawet jak nie wyglądają na wybulone to
ich wymiana (wszystkich) powinna pomóc. Sprawdź jeszcze pamięć Ram programem
memtest a także zasilacz szczegolnie jak to jest komputer w firmie gdzie kupuje
się najtańsze zestawy i marnej jakośći posiadają zasilacze.

Pozdrawiam
Mirek