Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze

Autor: ąćęłńóśżź <usun_to_at_wp.eu>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 13:53:00 MET

No to mnie martwisz, bo właśnie patrzę łakomym okiem na HP nc6320 z drugiej ręki z uwagi na gniazdo szeregowe (mam parę urządzeń na
serial - gps. kalkulator, coś jeszcze) wolałbym HP od ThinkPada.

Polski serwis HP niegdyś mnie bardzo pozytywnie ujął przysłaniem płyt recovery (o ile pamiętam za darmo, coś roczek z hakiem - może
opcja darmo lub nie darmo jest zaszyta w numerze fabrycznym?).
Do drukarek też przysyłali za niewielkie pieniądze (za kuriera).
I instrukcje serwisowe majÄ… fajne.
JaC

-----