Re: HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruków

Autor: Lagod <niespamowaclagoda_at_listkropkapl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 12:25:25 MET

> Jak duże są doce a jak duże są pozostałe pliki?
> Jeśli drukujesz pusty arkusz excela, to też to długo trwa?

Jeśli chodzi Ci o wielkość pliku to w wordzie jest ona bez znaczenia.
Zawsze błyskiem.
Natomiast w pdfie to zależy nie od jego wielkości, tylko z czego jest
złożony. Jedną 400KB stronę wydrukuje od razu a inną tej samej wielkości
będzie mielił parę minut.

> Oj, nie wiem ile osób z drukarki korzysta (i jak jest obciążona),
> ale proponuję rozszerzyć do minimum 64MB.

Na razie tylko ja, prawie w ogóle nie jest obciążona póki co.

--