Re: Netbook z dobrą baterią i niedużą ceną

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 23:05:29 MET

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości
news:heccbh$2a3o$1@opal.icpnet.pl...

> moim zdaniem i dla moich widzimisiów najlepszą byłaby hybryda:
> 1. z eee 900:
> mała obudowa od eee900 (szeroki 22,5cm)
> masa eee 900 (poniżej 1 kg)
> mały ekran 8,9 cala
> 2. wnętrzności i możliwości z eee 1000H:
> bateria 6 komorowa, procesor atom270 1.6, BT, inne

zainteresowałem się toshibą nb100:
mały, ładny, lekki komputer dobrego producenta.
lekki 1,05kg z ekranem 8,9cala, zamknięty w małej obudowie.
cena np. w euro-agd to 1190pln, czyli nienajgorzej.

ale niestety ma poważne wady:

- maksymalnie 2,5h na baterii (wg producenta, wg testów jeszcze gorzej)
- ekran błyszczący, dla mnie do netboka lepszy mat
- w dwóch recenzjach czytałem o problemie z połaczeniem z siecią po wyjściu
z uśpienia/hibernacji, trzeba było restratować