Re: Zbliza sie zima...

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 21:21:02 MET

DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl wrote:
> A_Zet pisze:

> p.s. ciekawe rozwiązanie- matka/żona nie nie chce migających,
> obrzydliwych skrzynek w salonie, czy co? Czemu tego nie wsadzisz w
> mało uczęszczany róg pokoju?

Czy wszyscy musza mieszkac jednopoziomowo? U mnie 3 rok juz dziala AP
wyjety z obudowy
 (nie miescil sie) i wstawiony do srodka puszki biquada z allegro -
zasilanie puszczone PoE.A nie przeszkadzaly lampki APka
tylko 8m kabla antenowego wprowadzalo zbyt duze tlumienie.Tyle ze moj dziala
non stop - oszczednosci na pradzie pomijalne, ale podstawa to dobry zasilacz
transformatorowy
bo poslednie impulsowki z tanich apekow wytrzymuja czesto rok , dwa pracy
non stop i padaja