Re: Problem z nagrywarką dvd- help

Autor: Marcin <babel77_at_toya.net.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 20:41:06 MET

Nex@pl pisze:

> Co to za czyste płyty i czy próbwowałeś innych (inną markę)/
pierwsze były maxell , nie widzi wcale, drugie TDK widzi i coś wypala
(trial alcohola 120%, img burn, nero) ale po wypaleniu napęd nic nie
widzi na płytce nagranych plików,muli jakiś czas strasznie i coś melduje
o gotowych plikach do nagrania, a na płycie widać że wypalone już jest.
Tak wypalonej płyty (tzn plików na niej)nie widzą też napędy innych
komputerów.