Re: Grafika vs zasilacz i reszta sprzetu

Autor: Gamariel <gamariel_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Nov 2009 - 17:58:12 MET

Użytkownik "Diverek" <USUN-TO-Z-ADRESU-divek@op.pl-TO-TEZ> napisał w
wiadomości news:he8tok$emi$1@news.onet.pl...
> Witajcie,
> Potrzebuję dobrać do pewnej leciwej platformy grafikę PCI-E.
> Sprzęt obecny to nFocre 4 Ultra-D (s.939), Patriot DDR400 2x1GB, Patriot
> DDR400 2x512MB, Athlon64 X2 4200+ (2,20GHz), 2xHDD, DVD-RW, Tagan 430W U15
> EasyCon, obudowa Thermaltake Soprano.
> Najchętniej widziałbym jakiegoś Radeona. Nie wiem natomiast co jest w
> stanie jeszcze pociągnąć obecny zasilacz i jaka grafika miałaby optymalny
> stosunek możliwości do ceny na takiej platformie.
> Myślałem o HD4870 lub HD4850, ale obie pożerają ponad 100W, pierwsza chyba
> [...]

Ten Tagan spokojnie uciagnie radka HD4850 i mysle ze HD4870 tez powinien....
cos mi sie nie chce wiezyc ze HD4870 az 160W ciagnie, skoro 4850 tylko 105W
na maxa, a miedzy nimi nie ma az tak wielkiej roznicy. Poza tym wartosci,
ktore podajesz ta karta wyciaga w max stresie, a watpie by ten komputer
wyciagnal maxa z takiej karty :)