Re: akumulator marki tf1 do laptopa - pytanie o jakosc

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 18:04:18 MET

Dnia Fri, 20 Nov 2009 17:37:48 +0100, "Skylla"
<skylla1@niespamuj.op.pl> w wiadomości <he6gkn$8hg$1@news.onet.pl>
napisał(a):

Dzięki za odpowiedź.

>Kupiłem do F-S. Jakoś sobie radzi drugi rok. Aku do telefonów tej firmy są OK,
>więc sądzę, że i ten wytrzyma.

Powiedz mi jeszcze jak wygląda sprawa z czasem pracy na baterii TF1 w
porównaniu do czasu pracy na oryginalnym akumulatorze o tej samej
pojemności - czy zauważasz jakąś znaczącą różnicę na niekorzyść TF1?

>Znajomemu bez szemrania wymienili na gwarancji gdy padł po ponad roku.

O, to też w sumie cenna informacja, bo dają 24 miesiące gwarancji a
wiem, że czasem to różnie bywa z realizacją tego typu zobowiązań.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>