Re: Aster W-wa - wifi

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_NOpocztaSPAM.fm>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 07:44:29 MET

Dnia Fri, 20 Nov 2009 01:23:27 +0100, rageofhonor napisał(a):

> Moim zdaniem Aster nie słusznie pobiera dodatkowe opłaty za korzystanie z
> Wi-Fi.

Ta opłata jest raczej za dzierżawę routera, a nie za "wi-fi". To można
sobie zrobić samemu i jest za darmo.

> Najlepiej wybrać router który automatycznie przechwyci adres MAC
> karty sieciowej bo słyszałem że podobno przy starszych routerach Aster mógł
> wykryć obecność routera.
Ale to niespecjalnie jakiś problem jest. Podłączasz router, dzwonisz,
mówisz, że podłączyłeś router oni zwalniają u siebie twój stary MAC,
podajesz im nowy, resetujesz modem i hula. Problemów nie ma, a jak ktoś się
boi to może powiedzieć, że kartę sieciową wymienił.

--
marcin