Re: PROBLEM z Win 7 64-Bit i brak możliwości instalacji (DVDR spoza listy obsługiwanych -HCL)

Autor: Rysiek <rysiom_at_o2_kropka_co.uk>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 20:46:22 MET

No, jestem, walczę z tym - ale czasem mnie poniesie :-)
Chodzi mi o to że we wszystkich instrukcjach instalacji v7 mówią o
włączeniu AHCI przed instalacją
no i chodzi o Hot-swap (choć tu się przyznam - że dyski SATA na wariata
odpinam w swoim blaszaku w trakcie pracy, poza systemowym - na razie bez
wpadek)

--
rysio_spod_magury