Re: PROBLEM z Win 7 64-Bit i brak możliwości instalacji (DVDR spoza listy obsługiwanych -HCL)

Autor: Rysiek <rysiom_at_o2_kropka_co.uk>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 15:10:18 MET

januszek pisze:

> http://www.cdrinfo.pl/bios/7342104224
>
> j.
bez reakcji - miałem ten firmware od jakiegoś czasu - nie wgrałem
ponieważ czekałem na nośnik który mnie do tego zmusi (jedyne zmiany w
firmware to aktualizacja wykazu nośników, ponieważ nie znalazłem się w
takiej sytuacji że trafiłem na nieznany dla sprzętu dvd - nie ruszałem
drania). Nic poza tym się nie zmieniło - ale i tak wgrałem - dla
świętego spokoju - niestety - bez wpływu na zachowanie instalatora win7.
Plextor.pl i .com na razie milczą....
Rozumiem takie HP - z ich schedą po Toshibie i Compaq'u oraz całą masą
ich własnego sprzętu, ale plex nie ma tego za wiele - od dawna są wersje
systemu beta, rc - zresztą -pewnie producenci dostają jakieś wsparcie ze
strony MS - interes leży po obu stronach... HP czy inni giganci zdążyli
przygotować masę sprzętu i sterowników... a Plextor się nie wyrabia z
taką garstką?

rysio_spod_magury