Re: Przyzwoity laptop

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 20:46:02 MET

Dnia Wed, 18 Nov 2009 17:49:15 +0100, ąćęłńóśżź napisał(a):

> Szerokie i niskie miałoby sens, gdyby wszystkie paski narzędziowe itp były z boku, a nie u góry.

I tak i nie. Z jednej strony siła komputerowego przyzwyczajenia, z drugiej
zaś widzenie panoramiczne, które jest naturalne dla człowieka.

> W sumie pod względem rozdzielczości monitory analogowe miały jednak pewną elastyczność i pzostawiały użyszkodnikowi większy wybór
> niż obecna pikseloza.
>
> Ale czuję przez skórę, że czasy "płynnej" rozdzielczości jeszcze jednak wrócą ;-)

Sporej części użytkowników wszystko to i tak zwisa - nienatywne
rozdzielczości, wypalające oczy ustawienia... Ważne, że obraz wyświetla.

Ciekawi mnie jak sytuację zmieni OLED - wszelkie znaki wskazują, że będzie
to niezła rewolucja.

t.

--