Re: Sinus na baterii w UPS

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 18:01:54 MET

doom3 pisze:
> Użytkownik "ikov" <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości

> APC seria SMART: wersje 700 lub 1400, 1500
>
> http://www.youtube.com/watch?v=MbwfcQJuH20

popieram mam smarta 1000 i o ile wiem ma sinusa(moze udawany) przy
paracy na bateriach. Jeszcze mi sie nie zdarzyło zeby coś nie
zadziałało. nie tyle komputery nawet, ale piece CO, wiertarki i inne.
Druga sprawa to fakt ze taki "smart" moze działać nawet na akumulatorach
z cieżarówki - na "elektrodzie" pisali co zmienić zeby dawał rade je
naładowac i nie próbował sie za szybko wyłączyć.

ToMasz