Re: Przyzwoity laptop

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 04:19:57 MET

On Nov 17, 5:14 pm, Tomasz Bątor <m...@koralgol.pl> wrote:
> Bezskutecznie (jak na razie) poszukuję laptopa o poniższych parametrach
> (posortowane wg ważności):
>
> - rozdzielczość 1680x1050 lub większa

A nie ważniejsza jest WIELKOŚĆ matrycy raczej niż jej rozdzielczość?

> - dobra jakość matrycy (kolory, kąty widzenia)

A to zgodzę się, że to ważna cecha u laptopa.

> - przynajmniej core 2 duo
> - 4 gb ram
> - grafika na poziomie GF 130M

Z moich obserwacji to u laptopa znacznie ważniejsza niż wypasiona
elektronika jest MECHANIKA! Tzn. mechanika precycyjna, czyli
eleganckie upakowanie tych wszystkich podzespołów w jak najmniejszej
przestrzeni, jak najbardziej CICHA wentylacja, mała waga, cienkość,
bezproblemowe zawiasy, może nawet odporność na wstrząsy itd.
Ciekawy jestem opinii innych grupowiczów na ten temat...