Re: Przyzwoity laptop

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 18:37:07 MET

Dnia Tue, 17 Nov 2009 17:48:01 +0100, =Marcos= napisał(a):

> Moim zdaniem takiego na polskim rynku nie ma. Przez "dobra jakość matrycy"
> rozumiałbym matrycę S-IPS, PVA albo MVA. Takie matryce były/są w niektórych

Na to nawet nie liczę. Miałem na myśli dobrą TNkę sterowaną dobrą
elektroniką.

> Dellach i IBMach, raczej z półki 4-6 tysięcy złotych.

Mam wrażenie, że laptop nastawiony na obróbkę grafiki (a pewnie tacy są
docelowi odbiorcy sprzętu z czymś innym niż TN) nie spełniałby reszty moich
oczekiwań.

> A żeby jeszcze matowa to w ogóle będzie jazda... Niestety polskie
> społeczeństwo dało się wyruchać specom od marketingu i uwierzyło, że tańsze
> błyszczące dziadostwo jest lepsze niż mat ;)

Oj tam, błyszczące nie jest takie złe, mam w monitorze i jestem zadowolony.
Aczkolwiek nie widziałem jeszcze testu porównawczego w którym ktoś by
ściągnął lustro i opisał różnicę... :)

t.

--