Re: Avira - jak oceniacie tego antywirusa?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 14:17:32 MET

Doxent pisze:
> wszystkim się zdarza wpuszczać zarówno AVG, NOD32, AVAST, Norton czy
> Panda. Nie spotkałem jeszcze takiego który by nie wpuścił trojana.
> Sztuka to nie wchodzić na niebezpieczne strony i używać bezpiecznych
> przeglądarek oraz mieć system załatany wtedy nawet bez antywirusa nie
> złapiemy nic.

Oczywiście że tak. Najlepszy antywirus to zdrowy rozsądek. Ale czymś bym
się wspomógł, tak dla pewności, gdyby zdrowy rozsądek zawiódł.

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/