Re: MSI WIND, ASUS Eee czy SAMSUNG NC10

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 11:12:11 MET

news:2009111709475600@grush.one.pl...

> *W ogóle* oferta netbooków woła o pomstę do nieba. I winni
> są za to częściowo sami konsumenci. Mnóstwo jest modeli o
> przekątnej ekranu 10", ważących powyżej kilograma (często
> 1.2 kg nawet -- nawet ten Samsung tyle mniej więcej ma, o
> ile pamiętam) i działających na baterii tyle co nic, czyli
> około trzech godzin. A gdy chce się kupić - choćby nawet
> drożej! - komputerek max 9", max 0.8 kg i pracujący tak z
> 4-6 godzin na baterii, to po prostu takiego *nie ma*. Są
> pojedyncze modele, też niedoskonałe (np. Sony Vaio P), ale
> na przykład (jak ten Vaio) nie oferowane w ogóle na polskim
> [...]

zniknęły ze sprzedaży i produkcji bo... nikt ich nie kupował?

tak śmiale piszę, choć w 100% zgadzam się z twoją opinią, i tak samo jak ty
ubolewam nad znikomą ofertą w sklepach.
chciałem kupić eee 9xx na przełomie lipca i sierpnia, i już było "po
zawodach". szkoda, bo potrzebowałem małego komputera, bardzo lekkiego, do
biegania z nim _zawsze_.

obecnie na allegro zostały tylko acery 8,9.
widziałem jeszcze w (chyba) euro-rtv-agd toschibę 8,9 cala, za plus minus
1300pln.

a wymieniany wyżej sony vaio p jest dla mnie zbyt drogi, niedostępny.
prosze, napisz po krótce jakie sa jego najbardziej widoczne niedociągnięcia,
niedoskonałość na czym polega tego modelu?