Re: Pewien problem z laptopem Dell

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 15 Nov 2009 - 13:49:09 MET

Uzytkownik "X-rye" <do_mi@interia.pl> napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:9e0d88ea-8df8-4595-b15d-a6769fc12af5@n35g2000yqm.googlegroups.com...
> Witam serdecznie.
>
> W dawnej promocji TP SA kupilem laptopa Dell Inspiron 1720 z systemem
> Vista.
> Na dolaczonych dyskach DVD przywracajacych system, nie ma systemu Win
> XP.
> Pod laptopem jest naklejka autentycznosci systemu z kluczem, dokladnie
> taka:
> http://www.microsoft.com/howtotell/popup.aspx?displaylang=pl&fid=24
> dot. Win XP Home Edition, natomiast na w/w dyskach nie ma tego
> systemu.
> [...]

NTG, ale napisze. Dlaczego mial byc XP, skoro kupiles z Vista? Skoro w takich
banalnych sprawach nie potrafisz logicznie myslec to nie wróze sukcesów w
biznesie. Mozesz skorzystac z downgrade. Szukaj na microsoft.com

--
Jezeli nie potrafisz skonfigurowac NOD32, aby nie wysylal smieci
to lepiej nic nie pisz, gdyz nie jestes obdarzony inteligencja.