Re: Netbook-Tablet prosze o opinie

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sun 15 Nov 2009 - 08:28:44 MET

Ja używam od ponad dwóch lat Fujitsu-Siemns z serii Lifebook T, oraz IBM
z serii X
właśnie taki tablet z klawiaturą na zawiasie.
W sumie to niezbyt często używam tego jako tabletu, bo...
nie najwygodniejsze dla mnie jest używanie zawsze dedykowanego piórka, a
tablety nie reagują na paluchy, tylko na specjalne rysiki,
ale jak wejdzie do tej klasy urządzeń technologia obsługi palcem i to
najlepiej z multitouch, to wtedy się przesiąde, bo wtedy w 70%
użtkowania takiego laptopa klawiatura przestanie być potrzebna praktycznie.
Teraz takiego mojego sprzętu marzeń pewnie jeszcze nie ma... ale myślę,
że się niedługo doczekam.

PZDR Bartek