Odlaczanie myszy radiowej

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 16:52:42 MET

Witam

Mam mysz radiowa Logitech LX7 z donglem USB taka jak tu pokazana:

http://www.vedion.home.pl/images/logitech/lx7/mouselx73.jpg

Mysz jest podlaczona do portu USB w hubie wbudowanym w monitor HP LP2275w.
Wszystko od ponad roku smigalo ok. Kilka dni temu zmienilem karte graficzna
z GF8600 na HD4850. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek (karta->monitor->port
USB) ale mniej wiecej od tej pory zdarza sie (raz na kilka h), ze nagle
mysz przestaje dzialac, urzadzenie odlacza sie z systemu (XP
charakterystycznie "plumka") i kropka. Pomaga odlaczenie calego huba
monitorowego i podlaczenie z powrotem.
Co moze byc przyczyna tego zachowania?

--
pozdrawiam